Cum poți crește vânzările unui magazin online?

Magazinele online sunt publicate pe internet pentru ca vanzarile unei firme sa creasca. Spre deosebire de un site de prezentare spre exemplu, un magazin online trebuie sa produca vanzari direct in mediul online, motiv pentru care are nevoie de o serie de ajustari si detalii de care trebuie sa se tina cont inca de la inceput. Daca magazinul online nu vinde inseamna ca este cazul sa se apeleze la mai multe metode care sa creasca numarul de vanzari.

Reduceri si vouchere cadou

Se poate implementa pe site un sistem de reduceri sau de cupoane cadou pe care utilizatorii sa le foloseasca. Poate fi primit un cod de reducere la momentul inregistrarii pe site, atunci cand utilizatorii revin cu o comanda noua, in momentul cand fac o coamanda mai mare de x suma etc.

De asemenea se pot oferi reduceri si cadouri realizand mixuri de produse. Spre exemplu la o pereche de pantofi se poate adauga si o geanta la un pret mai mare decat cel al pantofilor dar mai mic decat in cazul in care produsele ar fi fost cumparate individual.

Promovarea pe retelele de socializare

Produsele unui magazin online se vand foarte bine si pe site-urile de socializare in special pe Facebook. Pentru asta ar trebui sa se promoveze prin add-uri platite reducerile si promotiile. Se va gasi un mesaj care sa atraga cat mai bine publicul si se pot incepe campanii intense de promovare.

De asemenea, pe retelele sociale se pot organiza si concursuri care sa ofere cadouri persoanelor care impart la randul lor mesajele magazinului cu alte persoane prin distribuirea lor pe pagina personala.

Ceea ce conteaza foarte mult este mesajul pe care magazinul il transmite publicului si care ar trebui sa fie unul cat mai bun si cat mai atractiv.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *