Cât de mult te ajută un PR când vrei să îți promovezi site-ul

Rolul unui PR este acela de a te ajuta in relatia cu publicul tau si cu potentialii clienti sau parteneri. Activitatea unui PR este comunicarea si acesta este si domeniul in care un PR este cel mai util. Desi se face foarte des confuzia ca un PR este similar cu un expert SEO acest lucru este total gresit.

Un expert SEO are toate cunostintele necesare pentru a putea face cele mai bune operatiuni de optimizare asupra site-ului si la nivel tehnic deci, strict pentru SEO, se va angaja un profesionist in acest domeniu. In general, un PR nu are cunostinte tehnice din domeniul online.

Dar revenind la subiect, la ce poate ajuta prezenta unui PR pentru promovarea unui site? Asa cum s-a mentionat anterior, un PR se ocupa de comunicare, deci va gasi cele mai bune metode prin care mesajul sa ajunga la public si va determina continutul mesajului.

Prin mesaj se intelege atat textul promovat cat si continutul media reprezentat de poze si de materiale video. Un PR va putea oferi toate sfaturile necesare pentru realizarea bannerelor atat pentru mediul online, cat si pentru cel offline si va putea ghida echipa care se ocupa de promovarea site-ului pe retelele de socializare spunand care sunt grupurile tinta spre care va trebui directionat mesajul. Este foarte important de asemenea faptul ca un expert in PR va putea sa ajusteze mesajul si sa il modifice astfel incat sa prinda la public.

De asemenea, cu ajutorul unui PR se va optimiza modul in care o firma interactioneaza fizic cu potentialii clinenti si parteneri si astfel numarul de vizite online provenite din promovarea offline va fi mult mai mare. Este recomandat sa se realizeze un mix optim intre PR si SEO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *