Ce poți să mănânci atunci când ești la birou

Ne trezim la program, suntem grabiti intotdeauna si mancam un covrig pe drum spre serviciu. Acolo suntem pusi pe treaba si uitam sa mai mancam, eventual suntem serviti de catre colega de birou cu o briosa facuta in casa, iar mai incolo mai mancam cateva dulciuri si bem un pahar de apa pentru a elimina starea de foame din organism. Cam asa se rezuma viata multora dintre noi, care nu avem timp sa ne pregatim mancarea pentru la munca si ajungem sa avem la final grave probleme cu stomacul.

Ce poti sa-ti iei cu tine la birou atunci cand nu ai timp sa pregatesti ceva complex:

Budinca
Poti face cu o seara inainte o budinca simpla, cu lapte si seminte de chia. Le amesteci bine, le bagi la frigider, iar dimineata cand mergi la serviciu vei avea o budinca numai buna pentru pauza de masa. Pentru a fi si mai sanatoasa, in loc de zahar poti sa mai adaugi scortisoara, rom, esenta de vanilie sau miere.

Iaurt de fructe
Mai mult ca sigur stii ca in comert iaurturile de fructe nu prea contin fructe, asa ca mai bine il faci acasa si asa vei stii ca mananci ceva sanatos si bun. Cel mai bine ar fi sa alegi un iaurt grecesc, iar peste el sa adaugi capsuni, banane, zmeura sau afine. Astfel, pe langa o masa satioasa te vei bucura si de o bogatie ridicata de vitamine si proteine.

Fructe uscate
Ele pot fi folosite pe post de snack intre mese, iar totodata, atunci cand ai nevoie de ceva care sa te energizeze rapid. Aici poti alege smochinele, curmalele, prunele, stafidele sau merisoarele. Nu uita, toate acestea sunt bogate in fructoza, chiar daca este net superioara zaharului clasic, ingrasa, ceea ce banuiesc ca nu iti doresti.

Fulgi de ovaz
Ei pot fi consumati atat in forma lor naturala, dar adaugand si lapte. Putem practic sa inlocuim cerealele clasice cu fulgii de ovaz, mai ales ca sunt bogati in fibre si ne ajuta sa ne simtim satui de-a lungul zilei.

Sunt multe lucruri pe care le putem face rapid si sa le luam rapid la birou, doar trebuie sa ne punem imaginatia la contributie si sa ne dorim sa avem mai multa grija de alimentatia personala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *